INNERGY

‘WOW, dit had ik niet van mezelf gedacht’ is een veelgehoord geluid van SPARKENDE medewerkers. Versteld kunnen staan van je eigen prestaties is één van de prettige bijwerkingen van SPARK. En als hele teams besmet raken door het SPARK-virus, dan komen er ongekende krachten los. Krachten die simpelweg nieuwe energie en nieuw elan in de organisatie brengen.

Een succesvolle beweging begint met geloof.

Met de overtuiging dat ‘het kan’. En geen geloof zonder motivatie. De algemene gedachte is dat je er wel komt met voldoende motivatie. Niet door collega’s of managers die 24/7 peptalk houden, maar door innerlijke motivatie. ‘Willen’ in plaats van ‘moeten’. Het ‘ik ga ervoor’ in plaats van ‘als jij het zegt’. Net dat stapje extra zetten omdat je dat zelf leuk vindt. Die intrinsieke motivatie werkt als een startmotor. Daardoor kom je op gang. Maar om de vaart erin te houden heb je meer nodig: brandstof. En niet zo’n klein beetje ook…

"Met klievende houweel de weg naar jouw energiebron te veroveren"

Daarom gelooft Time to SPARK in mijnwerkers.

Nee, niet die noeste werkers met meer stof in de longen dan in een stofzuiger, maar in MIJNwerkers. In medewerkers die enthousiast in zichzelf op zoek gaan naar brandstof. Naar de interne onuitputtelijke energiebron waarmee ze zichzelf – en de organisatie – ongekende power bezorgen. Time to SPARK verleidt je om naar binnen te duiken. Met klievende houweel de weg naar jouw energiebron te veroveren. Waar loop jij warm voor? Wat heb je nodig? Waar ben je goed in? Ontdek zo je eigen energie. Jouw INNERGY. Het zal even pittig spitten worden – het komt niet vanzelf – maar heb je eenmaal jouw INNERGY-ader blootgelegd, dan is de ultieme beloning daar: geloof in eigen kunnen op een bedje van ontembare energie. En dat smaakt naar meer!

Innergy: oneindige, eigen energie

De onuitputtelijke kracht van INNERGY. Aangewakkerd door intrinsieke motivatie. Oneindig doordat verrassende resultaten zich aaneen blijven rijgen. Met INNERGY heeft iedereen het vermogen om succesvol doelen te bereiken. Individuele doelen als het gaat om persoonlijke ontwikkeling, maar ook harde, commerciële targets van de organisatie.