Dááág heilige huisjes, hallo SPARK!

Onorthodox van opzet en voortdurend onderweg van testfase naar pilotfase, dat is Time to SPARK. Uitproberen, bijschaven, vallen en opstaan. Maar altijd doelgericht en resultaatgedreven. ‘Nog niet af maar wel al paf ‘ zou het passende credo van deze bruisende aanpak kunnen zijn.

Als de new kid on the block heeft Time to SPARK in korte tijd een unieke plaats weten te veroveren.

Niet vreemd dat het reguliere corps van trainers/coaches met een schuin oog kijkt naar de succesvolle verrichtingen van deze eigenwijze nieuwkomer. Heidesessies, heilige huisjes en de porseleinkast: ze kraken in hun voegen. Want Time to SPARK zet met een frisse, non conformistische aanpak, een nieuwe standaard waar bedrijvig Nederland zo lang op heeft moeten wachten.

Wat is het geheim van deze coachingskomeet?

Creativiteit. Time to SPARK gebruikt het creatieve vermogen van mensen als springplank naar verandering. Zelf spreken de bedenkers liever van CRE-ACTIVITEIT: creativiteit die de medewerker én de organisatie op alle fronten activeert. ‘Dat had ik nooit van mezelf gedacht’ is een veel gehoord geluid van nieuwbakken SPARKERS. Medewerkers zijn zich vaak niet bewust dat zij samen de schatbewaarders zijn van een enorm potentieel aan ongebruikte creativiteit.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat de SPARK-ontwikkelaars uit de communicatiebranche komen.

Waar creativiteit en co-creatie, eerste en tweede natuur zijn. Niet gehinderd door de wet van de remmende voorsprong en met een flinke dosis prettige onwetendheid op het gebied van regulier organisatie-advies, hebben zij met Time to SPARK in korte tijd een aanstekelijke én effectieve aanpak weten te ontwikkelen.

Kan elke organisatie SPARKEN?

Zeker wel. Want in elke organisatie is creatief potentieel ruimschoots aanwezig. Gelukkig ervaren steeds meer managers dat de sleutel tot blijvend succes gewoon binnen handbereik is. Binnen hun eigen teams, bij hun eigen mensen. En bij henzelf.